Faceți căutări pe acest blog

Lista mea de bloguri

Powered By Blogger

Anul trecut (in 2008),la mama in curte,un foisor a luat locul serei in care se "rumeneau"o data rosiile.La constructia lui au partipat cinci stelisti,din care faceau parte Vuluru (eu),Batman (Lucian Margarit),si ceilalti trei stelisti care nu au "nume" ca vulturu si batman.Foisorul nu terminat.Anu asta (2010),trebuie amenanjat cu decoratiuni florare,cuptor pentru mici si fripturi la gratar.

joi, 15 decembrie 2011

Versuri de dragoste-partea 3

Neata frumoasa mea iubire
Iti dau mesaj de trezire
Tu esti facuta pentru mine
Craciunu pentru amandoi vine
Vei fii a mea dragoste
Nimeni nu ne va desparte
Sa fim mereu impreuna
Vom duce o viata buna.

-----------------------------

Eu ma bag la somnic
Pe tine dulce te pupic
Noapte buna iti urez
Pana maine te visez
Sa-mi dai gurita ta
Frumos si dulce dimineata
Tandru sa te mangai
Tu la mine de ai sa vii
La  noi doi ma gandesc
Pe tine te iubesc.

-------------------------

Afara e frig si innorat
Te visez ingandurat
Inima ti-o fac cadou de craciun
In bradu tau frumos o pun
Impreuna de vom fii
Mereu de vom iubi
Iti dau dulce pupic
Pe gurita cate un pic..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu