Faceți căutări pe acest blog

Lista mea de bloguri

Powered By Blogger

Anul trecut (in 2008),la mama in curte,un foisor a luat locul serei in care se "rumeneau"o data rosiile.La constructia lui au partipat cinci stelisti,din care faceau parte Vuluru (eu),Batman (Lucian Margarit),si ceilalti trei stelisti care nu au "nume" ca vulturu si batman.Foisorul nu terminat.Anu asta (2010),trebuie amenanjat cu decoratiuni florare,cuptor pentru mici si fripturi la gratar.

luni, 17 octombrie 2011

Versuri de dragoste

Chiar daca mi-e rau
Un mesaj eu iti dau
Ca la tine ma gandesc
In viata mea te doresc
Impreuna noi sa fim
Mult si frumos sa ne iubim
De tine mie mi-e dor
La tine vin pe un nor
Sa ne imbratisam din zbor.



Noapte buna a mea iubire,
Ne vedem maine laun pahar de vorbire
Eu te iubesc pe tine,
Sa nu pleci de langa mine



In adierea vantului rece
Iti aud a ta calda voce
Cum ma chemi la tine
Sa-ti dau inima din mine



Impreuna noi vom fii,tu sa stii
Nimeni nu ne va despartii
Dupa ce ne-am vazut
Pe tine te-am placut










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu